El projecte aporta una nova imatge un gran bulevard ajuda a racionalitzar i aclarir la distribució de les àrees assignades a les diferents empreses i a proposar un eix emblemàtic important:
- hiper-funcional: garanteix la distribució més directa i eficaç a tots els espais de les drassanes dels transports de gàlibs que oscil·len entre els 20 i els 40 metres, i fins i tot permeten preservar una banda lliure per a mobilitats experimentals...
- hiper-social: aquest bulevard ha de ser capaç de capgirar gradualment les entrades dels empleats i visitants, dels serveis empresarials grupals... Tothom podrà tenir façana per presentar-se (sales de conferències, d’espectacles, de coworking, de reunions , estacions de bicicletes o TP, etc.)
- hiper-sensible: una carta d’estil per assegurar la percepció d’una estètica contemporània del bulevard en termes de gràfics, tractament de superfícies, orientació, de seguiment de l’oferta de mobilitat col·lectiva o compartida ...
- Oferir al port un espai públic amb alt valor simbòlic, metafòricament els “Camps Elisis del Port” i la Plaça, amb l’ambició de jugar un paper de gran atractiu pels treballadors i visitants
Promotor: Ajuntament de Salou / Equip redactor:: JORNETLLOPPASTOR / Col·laboradors: Clavell consulting Miquel Morell David Fernández